JADÅ!

Helloyah.

Jag har inte bloggat på länge näej :DD
men nu är jag BACK!
bara för säshi började skriva igen. haha
LÄS HENNES BLOGG! : WWW.TIGRESA.BLOGG.SE
tack på förhand! eller i förhand? whatever.

Jag och Ljosa är förlovade <3
så alla killar kan draaaa :DD
ehm, samma med brudarna ;)
hahaha. JAJA SNART KMR BARNEN OCH BRÖLLOPET!
håll utkik, eller va de heter.

Jag bara skämtade, jag och Ljosa har ju bubi att ta hand om,
och + så är jag bara 17 år.. så jaja. ett år, sen kan jag få barn och gifta mig. =)
haha JA HÄR SITTER LILJANA OCH PLANERAR SIN FRAMTID VAA!!

jag och ljosa drack nyss tre flaskor vin så jag är lidde vimsig =)
och han har redan deckat hahhaha med buuubii i sängen =)=)
awwww såsött<3 gud vad jag älskar mina grabbar <3
ni betyder fan ALLT för mig!!!!!!!


Kommentarer
Written by sasi

hahahahah jävla skitunge vaa ;);)

saknar dig som fan, ringgg mig så bestämmer vi träfffff (v)(v)

I LOVE YOU!

2008-10-27 | 15:39:41
Blog - http://tigresa.blogg.se/

Ditt namn
? ? ? ?

Din e-mail

Din blogg

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0