Dags att flytta igen eller vaddå?

Shoo everyone. Skulle igentligen stuckit & träffat Bambi idag men bubi fick feber ;/
Så jag ska till vårdcentralen me han om ca 1 timme. Ja e så rädd om honom så klart ja stressar!!!
Han e den enda familj ja har kvar...

Ja om ni undrar över rubriken såå jaaa jag undrar också!!!
Ljosa har nämnligen lämnat mig nu, föralltid.
Han har stuckit ngnstanns o ja vet nt var o bara tagit lite av sina grejjer..
Så de e väl ett bevis på att de e över? Jag trodde på långvarig kärlek mellan oss,
vi förlovade ju oss för bara några månader sen. Men jaha, så e livet.
U can't have it all right?

Så jag lever ett liv med bubi istället, bara vi två.
Så ja kan ägna all tid åt honom ist för på ngn onödig kille..

Nu ska jag bada bubi och klä på honom.. vi hörs <3<3 pusssah

Kommentarer

Ditt namn
? ? ? ?

Din e-mail

Din blogg

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0