Heloyah.

Sittin' here and doing nothing. Bubi sover och d måste jueh jag osså göra, men jag kan ej.
Ååeh, d e så jobbigt att lägga sej i samma säng där vi sov ihop....... Uscha,
Jag tycker värkligen ente om när kärleken tar slut.

Träffa honom iallafall igår och pratade lite.. Ja, han vill ente vara tsm mä mej
så bäst jag ger upp vah?.. Yeeeees maybe! Dags att gå vidare dåh?
Lite svårt efter typ 5 år...

Idag har d ente hänt så värsta mkt, va ute en runda med Bubi innan, vi lekte ba o så.
Stack o handlade lite käk mä, Bubi ville ha spagetti o köttfärssås :)
Så d ble en god middag. Har städat hela lägenheten mä,
Bubi hjälpte mej lite mä kläder o så :P haha, han fyllde hela tvättkorgen (; hiih.

Vill så gärna åka ner i veckan o hälsa på min finafina Bambi! :(
Men har inga cash o farbror ska ej neråt denna veckan såå..
Men någon helg ska jag bannemej bjuda upp tjejen hit ;) hiih roligt!
Hon har ju ente sett min & Bubi's lägenhet :P Och Bubi klagar efter henne heela tiden..

Nu tänker jag gå & lägga mej brevid min älskade lillebror.
Puss & Kram!


Kommentarer
Written by bambie,

Hihi, men vilken helg kan du rå? =) (L)(L)

2009-05-02 | 00:06:41
Blog - http://iamawesome.blogg.se/
Written by [Linas Bloggdesign]

[Svar] Hej, kul att se att du använder den! Tack så mycket. :)

2009-05-03 | 17:14:57
Blog - http://linasbloggdesign.blogg.se/

Ditt namn
? ? ? ?

Din e-mail

Din blogg

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0