Ute med Bubi

Idag var jag & Bubi ute en liten stund här i området, vi skulle handla och sånt mä,
Vi träffade på Obrado och Melli på vägen o de e allti lika roligt!

Fan, känner mej så ensam.. Undrar vart du e.. Du har inte hört av dej på någon vecka nu :(
Trodde att jag åtminstonde skulle få höra din röst.. Ush, det gör ont :(:(

Ner till Höganäs denvecka också! Har bestämt träff med Bambi på tisdag :) TIHI
På tisdag kommer jag då på hennes rast och sen träffas vi vid City Gross
för jag ska kolla lägenhet där :) Hoppas den är snygg och inte för dyr....
Hade gärna velat bo nära mitt älskade rådjur.. <3<3


Kommentarer
Written by BAMBIS ♥

Bebis, jag finns här för dig <3 föralltid!

Ring mig senare ikväll så bestämmer vi tid & så? ;)

2009-04-20 | 17:19:16
Blog - http://bbambis.blogg.se/
Written by SABRINA

SVAR: Jo fan, men ja. Så är livet ;P Haha awe, tack bejbis! Älskar dig.

2009-04-25 | 16:01:17
Blog - http://iamawesome.blogg.se/

Ditt namn
? ? ? ?

Din e-mail

Din blogg

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0