Om och om igen..


Liljana 2007.                                                                  Liljana 2009.


Jag har förändrats så enormt mycket.. Jag känner mig vuxnare och mycket mer mogen. Kanske beror det just på allt jag gått igenom? Eller beror det bara på hur snabbt jag va tvungen att bli "vuxen"?

Jag känner en sån stor kärlek till min pojkvän, det är något som inte kan förklaras.. Jag känner en så stor saknad också, jag saknar den Ljosa jag lärde känna 2004.. Han har liksom försvunnit.. Den Ljosa jag älskar är inte kvar längre, utan detta är bara en skepnad av honom.. Den Ljosa jag har nu är kall, aldrig omkring mej.. Han är bara där ibland.. Jag vill ha min Josi, som alltid var vid min sida. Känns som att jag står här alldeles ensam. Har du växt ifrån mig älskling? Eller är det bara jag som överdriver? Finns du verkligen där baby? Eller är det bara jag som drömmer?

Kommentarer
Written by iika bby.

JAG FINNS HÄR. <3

2009-07-27 | 00:06:13
Written by sabrina c / en musikdagbok ♫

allting kommer fixa sig, ni går bara igenom en jobbig grej just nu. det är jobbigt med bubi, det säger du ju själv hela tiden, att det var jobbigt att bli vuxen så snabbt. och josi kanske inte har fattat än att ni faktis är "föräldrar"? han kanske igentligen inte är redo?.. men jag finns härför dig, jag älskar dig.

2009-07-27 | 03:02:56
Blog - http://iamawesome.blogg.se/
Written by Michaela

Jadu.. i designmallen lägger jag till text-decoration: underline overline; där man ändrar på inlägsrubrikerna. Entry header kallas det nog!



Hoppas du förstår :)

2009-08-29 | 17:50:51
Blog - http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Written by vesna.blogg.se

söt =)

2009-10-18 | 00:34:01
Blog - http://vesna.blogg.se/

Ditt namn
? ? ? ?

Din e-mail

Din blogg

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0