Miss my bloooondh hair !



Jag vill vara blond igen ! , fast då får iiikke min bambi mobba mej ;D haha
Gah, i love my brown hair <3 Men jag saknar det blonda fina slingade håret.
De va så snyggt på sommarn när jag blev såbrunså.
Nu har de kommit en massa vår känslor i luften, gah JUST LOVE IT!

É hos min kusin i Helsingborg just nu, hos Marija dåååh <3
Så imon ska jag möta Bambi på Berga trafikplats när hon kmr mä bussen,
urk o fy, tidigt på mor'n ! Men så é de. Åker ju hem senare imon kväll så passar på!

De bler shopping å de älskar vii ;D <3

Saknar min buubi mä, han é hos farmor just nu i Trelleborg, hoppas han mår bra :/
Han hade redan somnat när jag ringde farmor så ringer imonbitti innan jag åker!!

I hope ya're fine ppl, kiiisses 'n' huggiies <3

Kommentarer
Written by Bambi

BAAAABY, du skriver aldrig? <3<3

2009-04-12 | 00:33:44
Blog - http://bbambis.blogg.se/

Ditt namn
? ? ? ?

Din e-mail

Din blogg

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0