Vart fan tar jag vägen?



Kanske livet hade varit lite lättare om vi inte varit tvungna att flytta stup i kvarten?
Nu måste vi röra på oss, IGEN, fast denna gång till Uppsala. No way. Jag går inte med på det,
och fanheller ska Bubi bo i Uppsala. NEJ. Tyvärr Josi. Tyvärr. Jag stannar i Kristianstad. Jag stannar.

Jag älskar dig Sabrina, jag gör det verkligen. Jag kommer alltid finnas här för dig, vad som än händer. Problemet med dig är att du stänger allt inne, du blockerar oss andra som vill komma in. Låt mig finnas där, låt mig hjälpa dig :/ det var så svårt att se dig lida dom sista 6 månaderna med han, jag vill ALDRIG se dig lida igen.. Och sen fick man ta emot en massa svordomar och skit, men jag bryr mig inte för jag finns här för dig. Jag finns här. Okej? Jag älskar dig. Always and forever. Även fast vi aldrig ses, så är du mitt liv, mina andetag. Jag behöver höra din röst, jag behöver höra att allt är okey? Snälla gumman. <3 Plus, allt fixar sig. JO DET FIXAR SIG. Vad du än säger. Jag förstår hur du känner just nu, jag förstår behovet och saknaden av honom, jag gör det verkligen. MEN det som händer, händer. Ödet kanske inte vill se er ihop? Förstår du mig gumman? Lägg ner dina tårar och le istället. <3

Kommentarer
Written by Rina

jag älskar dig.

always and forever <3

2009-10-15 | 19:59:08
Blog - http://iamawesome.blogg.se/

Ditt namn
? ? ? ?

Din e-mail

Din blogg

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0